Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
(BiH) NABAVKA USLUGA POVREMENIH FIZIČKIH POSLOVA I KAMIONSKOG PREVOZA - Telekomunikacije Republike Srpske a.d. Banja Luka
BOSNA I HERCEGOVINA
REPUBLIKA SRPSKA
"TELEKOMUNIKACIJE REPUBLIKE SRPSKE" AD BANJA LUKA
OBAVJEŠTENJE
O NABAVCI BROJ 531
USLUGE
Dio I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Kralja Petra I Karađorđevića 93
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: + 387 51 240 100
Faks: + 387 51 211 150
E-mail: ts.office@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao u Aneksu A
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.2.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Kao pod I.2.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3. ZJN)
I.5.ajavno preduzeće
I.5.b na entitetskom nivou
Dio II: PREDMET UGOVORA
II.1. VRSTA UGOVORA
Usluge
II.2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32. ZJN)
Da
II.3. NAZIV/REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Nabavka usluga povremenih fizičkih poslova i kamionskog prevoza
II.4. OPIS PREDMETA UGOVORA
Nabavka usluga povremenih fizičkih poslova i kamionskog prevoza
II.5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji, prema procjeni potreba na godišnjem nivou
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Lokacije vršenja usluga navedene u tenderskoj dokumentaciji
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da, ponude se mogu dostavljati za jedan lot, nekoliko lotova i sve lotove.
II.8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA?
(član 17. ZJN)
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
12 mjeseci od dodjele ugovora
Dio III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III.1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU (član 16. ZJN)
Sve ponude moraju biti propraćene osiguranjem od minimalno 2 (dva) procenta ukupnog iznosa ponude
III.2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU (član 16 - 17. UPZ)
Osiguranje ponude mora biti u obliku bankarske garancije čiji iznos ne može biti manji od 2.000,00 KM
III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 16. ZJN)
Ne traži se
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (član 19. UPZ)
Ne traži se
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE - LIČNA SITUACIJA
(član 23. ZJN)
Da pravno lice nema ograničenja po čl. 23. Zakona o javnim nabavkama i čl. 13. Zakona o javnim preduzećima (potrebni dokazi navedeni u tenderskoj dokumentaciji).
Da dostavi uvjerenje o izmirenim poreskim obavezama ne starije od tri mjeseca na dan otvaranja ponuda.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE - SPOSOBNOST ZA
OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI
(član 24. ZJN)
Da priloži kopije originalnih dokumenata koji definišu organizacioni i/ili pravni status, tj. izvod iz registracije iz kojeg se vidi mjesto registracije, vlasnička struktura i djelatnost. Za LOT 1 - povremeni fizički poslovi ponude mogu dostaviti samo oni pravni subjekti čija je djelatnost organizovano obavljanje poslova za potrebe pravnih i fizičkih lica koji nemaju karakter radnog odnosa, kao što su: privremeni i povremeni poslovi, poslovi čiji je obim privremeno povećan, poslovi odsutnog radnika i sezonski poslovi.
III.7. USLOVI ZA UČEŠĆE - EKONOMSKA I
FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25. ZJN)
Da dostavi izvještaje o finansijskoj situaciji ponuđača, kao što su bilans stanja i bilans uspjeha za prethodnu godinu
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE - TEHNIČKA I/ILI
PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26. ZJN)
Da prikaže uspješno izvršenje ugovora slične prirode i složenosti, kao i vrijednost prikazanih ugovora za protekle tri godine
Dio IV: POSTUPAK
IV.1. VRSTA POSTUPKA
Otvoreni
IV.2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34. ZJN)
a) Samo najniža cijena
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG
TRETMANA DOMAĆEG (član 20. UPZ)
Neće se primijeniti
IV.4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE
DOKUMENTACIJE (član 18. ZJN)
Može se obezbijediti do 18. 06. 2007. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju iznosi 50,00 KM.
IV.5. ZAHTJEVI U POGLEDU JEZIKA PONUDE
(član 8. ZJN)
Ponuda i svi dokumenti i korespondencija u vezi sa ponudom koje ponuđač i ugovorni organ razmijene biće na jednom od službenih jezika u BiH.
IV.6. ROK ZA PRIJEM PONUDA/ZAHTJEVA ZA
UČEŠĆE
18. 06. 2007. godine do 11,00 časova
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA
(član 33. ZJN, član 13. UPZ)
18. 06. 2007. godine
Banja Luka, zgrada Medicinske elektronike, ul. Vuka Karadžića 6, soba broj 15 u 11,30 časova
Dio V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. PREUZIMANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE
Dokumentacija se može preuzeti svakim radnim danom u periodu od 22. 05. 2007. godine do 18. 06. 2007. godine od 7,30 do 15,30 časova.
Tenderska dokumetnacija može se preuzeti na navedenoj adresi naručioca nakon plaćanja nepovratnog iznosa od 50,00 KM ili ekvivalentnog iznosa u drugoj konvertibilnoj valuti.
Uplate u KM se mogu izvršiti na račun broj: 56209900004057-60 kod Razvojne Banke a.d. Banja Luka, a uplate iz inostranstva u drugoj konvertibilnoj valuti na
ACCOUNT NO: 540100-4101772902
WITH BANK: RAZVOJNA BANKA
JUGOISTOČNE EVROPE
AD, BANJA LUKA
SWIFT CODE: RAZBBA22
CORRESPONDENT BANK: DEUTSCHE BANK AG
FRANKFURT AM MAIN
SWIFT CODE: DEUTDEFF
ACCOUNT WITH INSTITUTION: EUR 100-9362807-0000
USD 100-9362807-0005
u korist "Telekoma Srpske" a.d. Banja Luka sa naznakom: "Tenderska dokumentacija broj 531- Nabavka usluga povremenih fizičkih poslova i kamionskog prevoza".
Dokumentacija će nakon uplate i na osnovu zahtjeva biti odmah otpremljena kurirskom ili preporučenom poštom, ali u tom slučaju naručilac ne prihvata odgovornost za gubitak ili kašnjenje u dostavi dokumentacije.
V.2. ROK ZA PRIJEM PONUDA
U obzir će se uzeti ponude koje stignu do 11. časova 18. 06. 2007. godine.
Ponude koje stignu nakon ovog roka neće se uzeti u razmatranje i biće vraćene ponuđaču neotvorene.
V.3. OSTALE ODREDBE
"Telekom Srpske" a.d. Banja Luka ne snosi nikakve troškove ponuđača koje mogu imati u otvorenom postupku, te zadržava pravo da prihvati u potpunosti ili djelimično bilo koju ponudu, da bilo koju ponudu odbije, da poništi postupak nabavke u bilo kojem trenutku prije dodjele ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: "Telekomunikacije Republike Srpske" a.d. Banja Luka
Adresa: Sektor za nabavku, kanc. br. 5, Vuka Karadžića 6
Poštanski broj: 78000
Grad: Banja Luka
Identifikacioni broj: 1772902
Telefon: +387 51 226 781
Faks: +387 51 226 782
E-mail: c.marin@telekomsrpske.com
Internet adresa: www.telekomsrpske.com
(1-12-6650-07)
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA